cakmaalice Sorum kız bebek annelerine; Bir ayakkabı beğendim ama sadece 25 numarası kalmis. Bebekler kac yasinda 25 numara giyiyor? Kizim su an 5 aylik, muhtemelen zayif bir kiz olacak. 3 yasinda giyer mi?
tubasd cakmaalice ben erkek annesiyim ama evet giyer 2 den sonra bile giyebilir kalıbına göre değişir
Semaaa39 cakmaalice bende erkek annesiyim. Oğlum ilk adım ayaklabısına direk 23 le başladı. Henüz tam desteksiz yürüyemiyoruz bilr. Çook model beğendiğim oluyor ama ayak numaraları risk bence :)
oglumubeklerken cakmaalice benim oğlum var şu an 26 aylık, kış başında botlarını 25 numara almıştım kalın çorapla giyer rahat olsun diye ama büyük geldiler kullandık ama büyük kullandık yani. Şu an yeni ayakkabı aldım 24 numara tam oldu. Ama 3 4 yaş 25 numara giyer kız bebek bence.
Dmt-01 cakmaalice kızım 4 yaşında geçtiğimiz yaz 24 numara giyiyordu spor ayakkabıları kış için botları 25-26 numara aldık ama 26 biraz büyük geliyor.Ayakkabı numarası birazda kalıpla ilgili ama bazı ayakkabıları kalıpları çok geniş oluyor bazılarıda çok dar olabiliyor