aa80534_ Doğum yapalı 8 gün oldu gören hiç doğurmamışsın gibi yada 3 4 aylık hamile gibisin fln diyor canım sıkılıyor sizce şuan için göbeğin gitmemesi normal mı veya neler yapabilirim
lceLady aa80534_ Normal tabiki. Öfff yaaa Hamileyken ne zaman dogurucan. Doguruncasa bu göbek ne. Sen önce bi o gobegine baksan, kalçana baksan, o pis ağzına sahip çıksaan. Geçecek zamanla. Emzir. Uyu. Dinlen. Bol su iç. Akşam yemek yememeye dikkat et
[silindi] aa80534_ çok normal daha yeni doğum yapmışsınız zamanla gidecektir şuan bunu düşünmeyin bebeğinize odaklanın 🌸 korse kullanabilirsiniz ama onun faydası olacaktır
lceLady aa80534_ 6 ay bişey yapamazsın egzersiz adına Herkesim bünye farklı Ben 3 sezeryan yaptım cogunuda emzirerek verdim Sıkılasmak adınada sımdı pilates yapıyorum 9 aylık küçüğüm
Senosaslan aa80534_ benim 17 ay oldu hala var göbeğim sezeryanda zor geçiyor göbek biraz spor yapmak gerekiyor tamamen iyileşince takılma bebeğine odaklan
guler07 Normal tabi 8 günde benim ayağımın şişi inmemişti belki de. Ama tam 2 hafta sonra eski kilomdan 100 gr eksiktim .
BENOYLEUYGUNGORDUMM aa80534_ çok normal ödemlerimin gitmesi 5 ayı bulmuştu. Kendini hiç o psikolojiye sokma. Ne güzel sağlıklı bi bebek dünyaya getirmişsin. Bebeğine odaklan. Milleti susturamazsın. Adı üstünde millet boşver.
Bebislerhakkinda aa80534_ 5 ay oldu kilom olmamasına rağmen göbek gorunumu var sporsuz gitmez asla oda bebek biraz kendi başına oyalaninca yapabilirim saten tüm enerjimi çekip alıyor ve emzirdihim için spora halim kalmıyor yoksa ev işlerini kim yapacak kolumu bile kaldiramam yani
aa80534_ @[silindi] evet doktorum da korse önerdi kullanıyorum umarım faydası olur teşekkür ederim ❤️
aa80534_ @lceLady aslında çok kilolu değilim sadece göbeğim kaldı biraz işte onu da kafaya takmıyordum herkes söyleyince canımı sıkmaya başladı
Muhammedaliannesi aa80534_ mutlaka korse takın ben korse takmama rağmen maalesef göbeğim geçmedi aslında kilolu bir insan değilim hep zayıf olmuşumdur hala da öyleyim ama göbeğim doğumdan sonra gitmedi korse takmama rağmen yazın yürüyüş ve sporla geçeceğini umut ediyorum bir de sanırım ben hamilelik 25 kilo aldım ondan kaynaklı da olabilir benimki ama kilolarımın hepsi kendiliğinden gitti doğumdan önceki kilomdayım
Muhammedaliannesi aa80534_ bir de kimseye takılmayın emziriyorsanız diyet falan yapmayın bebeğinizle bu günlerin keyfini çıkarın
1cocuksevdasi aa80534_ sana bişey diyeyim mi dogum yaptım 3 gün sonra kendi annem memleketten geldi 4 saatlik yoldan bende o gün dus alamadigim için saçlarımı bi şekilde yıkadım güzel kıyafet giyindim zorla ayağa kalktım kapıya geldi gülerek açtım kapıyı daha kapı eşiğine bile adım atmadan daha çocuk çıkmadı mı dedi gözlerim doldu moralim bozuldu kendi annem bunu bana yapan düşün o yüzden takma gider zamanla benim kendi gobegimde vardı hamilelikten önce o yüzden göbek kaldı biraz inşallah gider zamanla
tazeeanne54 aa80534_ Kız gidiyorrr hiç üzülme. Benim hamileyken karnım kocamandı. Doğum yaptım neredeyse aynı duruyordu. Kayınvalidem herkesin içinde şey demişti hiç doğum yapmamış gibi demi deyip gülmüştü 😅 tam 40 gün içinde karnım indi eski halime yakın oldum. Tabi fazla kilom var yine ama şişlik gitti biraz sarkık göbek kaldı. Yani gidiyor hiç tasalanma üzülme o güzel günlerin keyfini çıkar bebeğinle 🥰