Benim 10 senedir devamlı bir baş ağrısı vardı plus agrı kesiciler faydasızdı, kusma ile son bulur , uyur ve 1 günün sonunda anca geçerdi
Mr çekildi temiz çıktı doktor migrendir dedi,migren ilacı verdi baş ağrısını şak diye kesti.
Fakat şu bir aydır baş dönmesi , migde bulantısı , tansiyon düşüklügü yaşadım kaç kere eşim işten eve gelmek zorunda kaldı bayılacak gibi oluyordum
Tekrar doktora gittim B12 ve içinde bir kaç vitamin de dahil ilaç verdi bide baş dönmesi için
Şuan çok şükür hepsi geçti inşallah tekrarlamaz..
bu arada araştırdım vertigosmigren diye bir migren türü varmış baş dönüyor, kusma oluyor benimki ona benziyordu..