Hamileliğimde yüzümde hiç leke olmadı doğum yaptım gene olmadı ama doğumdan 3 ay sonra çok aşırı sivilce ve leke oldu yüzümde emziriyprum siz nasıl geçirdiniz yüzüm otoban yolu gibi oldu makyajsız çok kötü duruyor emziren anneler leke kremi ilacı kullanabilir mi