Babybird 4 ay 24 günlük bebeğim var dün sabah sesi kısık balgamlı bi şekilde öksürmeye başladı. Hala devam ediyor ne yapacağım bilmiyorum. Doktora götüreceğim ama 4 aylık ilaç verirler mi neler yapabilirim ilerlememesi ve balgamın çıkması için
Mirmir_ Babybird götürün tabi buhar falsn veriyorlar ciğerlerine bakar doktor öksürdüğünde ters çevirip sırtına yavaşça vurun çıkarmaya çalışsın
Gul244 Babybird geçen ay 4 aylıkken bebeğim ayni şekil hastaydi çok balgamı vardı doktoru prospan diye bi şurup verdi sabah akşam bir çay kaşığı verdım bide sterimar sprey sıkıp baby vac la sürekli burnunu temizliyordum bir haftada iyileşti geçmiş olsun sizede
Babybird Mirmir_ yapıyorum burnunu açıyorum serum fizyolojik ile buhar veriyorum kusunca atıyor biraz biraz
Babybird Gul244 küçük değil mi şurup için verilir mi normalde bilmiyorum. Bide bi gözünde hafif çapaklanma var hastalığıyla bağlı mı acaba? Ay çok üzülüyorum ya ne yapacağım bilmiyorum çok kötü değil ama ağlayınca balgamlı ağlıyor
Gul244 Babybird küçük ama dozunu doktor söyluyor zaten bir çay kaşığı ver dedi hastalığın ilerlemesindense ilaç kullanmasında bence sakınca yok yinede siz bilirsiniz
Aysebrc-01 Benim bebeğimde 4 buçuk aylık prospan surupla ventolin buhar verdi ilerlerse daha kötü Dr götürmeniz de fayda var
Babybird Gul244 tabiki öyle sadece anne sütü alıyor ya ondan dedim acaba ilaç iyi mi olur. Balgamı çıkartıyor mu peki ilaç ben emziriyorhm bol bol kusup çıkarıyor bazen ama yeterli olmuyor
Gul244 Babybird bizde de öksürük yoktu aşırı balgam vardi geçirdi ama doktor verdiğine göre iyi geliyordur bide sürekli burun temizliği çok önemli