basakhanim34 Kızım 34 aylık. Bezini 8 ay önce bıraktı. Tuvalet eğitimini kısa sürede tamamladı. Şimdi bile bile donuna kaka yapıyor. Böyle bir şey tecrübesi olan var mı? Aşırı baskıcı bir anne de değilim yani. Neden olabilir?