Önemli olan esneklik mesela ben sıfır esnekliğim olduğu için tahtada çok zorlandım ayrıca kondisyon buda sıfırdı koşa koşa açtım biraz parkur izlerken çok kolay gelebilir ama cidden zor o bitiş çizgisine varmak öldürüyor insanı çok pasif bir çocukluk geçirdim mahallemde hiç kız yoktu ip bile atlayamadım yani hep evdeydim ben çok zorlandım denemeden bilemezsin en zorlayan kesinlikle tahta zaten parkura gidemedim ön sağlıktan elendim iyi ki de elenmişim 1 ay sonra bebeğime hamile kaldım sonra kendi alanımdan atandım çok istedim çocukluk hayalimdi cidden yattım kalktım çok ağladım ama şimdi dönüp bakıyorum iyi ki olmadı zor hamilelik geçirdim polis olsaydım bu kadar kolaylık sağlamazlardı bana hastanede çalışıyorum arkadaşlarım çok kolaylık sağladı hatta heyet aldım bi ara sıfır sıkıntı yani kısaca hayırlısını dileyin