kediyiyensatanist_fare Kizlar bebegim 2 bçk aylık 3 4 gündür öksürüyo bir yerde okudum zeytinyağinin içine sarimsaği ezip koyun ayağinin altına sürün deniyodu bebeğim küçük olduğu için çekindim biraz 2 aylık bebeğe zararı olur mu deneyen var mi
Aslaniopbenimicin kediyiyensatanist_fare valla sorma ya benimde oğlum bakıcıda bakıcının 2 çocuğu daha var el mahkum bırakmak zorundayım. ¾ gündür öksürüyor az az 🥹🥹🥹 rabbim korusun evlatlarımızı
benaslindayohum_ kediyiyensatanist_fare canım bebeklerde öksürük çok hızlı ilerliyor bizzat yaşadım yerinde olsam doktora götürürdüm telaş İçin söylemiyorum ama bebişin çok küçük bence doktora götürmelisin
kediyiyensatanist_fare Aslaniopbenimicin küçük olunca insan napacagini bilmiyo ya valla çok geçmiş olsun size de
Aslaniopbenimicin kediyiyensatanist_fare sağol kuzum benim, ben ayak altlarına dizlerine elma yağı sürüyorum.
kediyiyensatanist_fare tbmth burun açıcı sprey kullandık birde göğsüne bebek yaği ile masaj yaptım geçti