Nisanın ortasında ücretsiz iznim bitiyor işe başlamak zorundayım ek gıdaya yemi geçtik herseyi yemiyor zor yiyor ne emzik ne biberon hicbisey almıyor o yönden korkuyorum süt sağacağım nasıl vercem bilmiyorum uykular düzensiz çok tedirginim calısan anneler bana moral verirmisiniz aklımdan cıkmıyor bu konu