Ysmn11-11 Ftmmm111 balık yağı değil mi ben 3 yaştan önce kullanılmıyor diye biliyorum bir yorumda okumuştum daha sonra araştırmistim bu yüzden baslamadim
Gamzosgamzos Ftmmm111 1 yaştan 2 yaşa kadar günlük 1 çay kaşığı 2 yaştan sonra 1 tatlı kaşığı şeklinde önermişti doktorumuz
Gamzosgamzos Ysmn11-11 1 yaştan itibaren önermişti doktorumuz 1 çay kaşığı 2 yaştan itibaren 1 tatlı kaşığı olarak 2 cocugumada1 yaştan beri duzenli veriyorum (yazları hariç)😊
livanurvealpinannesi61 Ysmn11-11 balık yağları 15 ci aydan itibaren verilir. Doktorlar öneriyor 3 yaş diye duymadım ben.
Ftmmm111 Ysmn11-11 evet bize doktor önerdi ikizlerim zayıf diye mutlaka Möllers al diğerleri iyi değil kullanırsan faydasını görürsün dedi
Ysmn11-11 Gamzosgamzos hadi ya ben sırf böyle die kullanmamıştım ergen ergenliğe girme sebebi olma ihtimali var die okumuştum baya oldu ya okuyalı ama size doktor tavsiye ettiyse doğrusunu daha iyi bilirler