Biberonunu kendi tutuyor , esnerken emziğini çıkarıp takıyor🤭Kendini 45 derece kaldırabiliyor , dönüyor , oyun matı almıştım oradaki çıngırakları tutuyor piyanosuna basıp sesleri dinliyor , dönencesinde çok vakit geçiriyor bende işlerimi yapıyorum birde en geç 11 de gece uykusuna geçiyor 1 kere uyanıyor ya aslında her bebeğin gelişim süreci farklı 🌸☺️