Elisamoms yoğun bakıma maddi sebeblerle alıyorlar bencr benim oğluma da solunum sıkıntısı var dediler ama yarım saat sonra entübe değilmiş hastaneye eşim gittiğinde, entübe desteği gerekmiş olabilir. Yarım saat için yarım yamalak ambulansla trafikde 1 saatlik yola çıkarmalarının mantığı yoktu. Megada da çocuğumu zorla aldım. Hiç bir makineye bağlı değil gayet güzel nefes alıyor. Bırakmak istemediler, daha kalsın diye sebebini sordum. Ememiyormuş sütüm gelmemişmiş, siz mama veriyorsanız ben de mama veririm dedim. Çocuğumu giydirmemi istediler kucağımdayken giydirmemi istediler, 2 günlük bebeği düz bir zemine yatırmadan giydiremediğim için, burda kalsa daha iyi siz giydiremiyorsunuz bile dediler. Ben zorla aldım çocuğumu başka hastaneye götürdüm. Bu çocuğun yoğun bakıma ihtiyacı yok aslında neden aldıklarını da tam anlamadım dedi.
Velhasıl doğum sonrası süreci berbat yönetiyorlar