Sevgim4sana daha önce hiçbir şey yoktu kafasını gayet güzel dimdik tutuyor 4,5 aylıkken hep sola uyudu bi baktım ana oturuyor sola eğiyor kafasını doktora gittim ultrason çekildi tortikilos yok her iki tarafta eşit baktı doktor hiçbir şeyi yok ultrason yapanda bana sürekli sağ tarafına yönelt oynat yatır çağır geldim eve yaptım içim rahat etmedi nöroloji gittim baktı video izledi gayet normal dedi istersen MR çekerim ama gerek yok dedi oda aynı şekil hep sağda uyut oyala dedi geldim eve 1 hafta yaptım hemen düzeltti hatta video bile çektim dimdik duruyor sonra düzeldi bende artık karışmadım sola yine uyudu bir şey yapmadım bi baktım 2-3 gündür tekrar aynı yapıyor bende 2-3 gündür başladım yine onu sağa yönlendirmeye masaj yaptım bebek yağıyla bugün daha iyi arada dik tutuyor çünkü hep sola yatırmıyor bende yatıştan olduğunu düşünüyorum açıkçası inşallah düzelir bizimde🙏🙏