Mlk16 sen yine iyi 🤣 1,5 sene önce doğuma 75 ile girmiştim, emzirirken verdim, 4 ay sonra süt olsun diye helvaları yiyip tekrar 75 oldum. Diyetisyene gittim öyle verdim baya simdi kontrol altına aldım sayılır ilk hedefime ulaştım en azından şükürler olsun. Ama sürekli yeme isteği bende de oldu ve hala oluyo ama kolayladım onu simdi ramazan da geliyo hepten küçülsün midelerimiz inş 😃 bir de eğer düzenli yürüyüş yapabiliyorsan kesinlikle yap ve terle. Cünkü açlık hissini %100 önleyen tek şey bence spor yapmak