Cnm anneler.. bebeğim 7 aylık olmak üzere bi kaç günümüz kaldı.. 3-4 gün öncesine kadar bi düzen oluşturmaya başlamıştık. Gün içinde iki defa uyutuyurum. Şöyle ki sabah kalkiyor 2 gibi uyku istiyor ystiriyorum. O uyku arasinda uykusuna almadı halde bir ya da iki defa uyanıyor tekrar devam ediyorum sallamaya çünkü uykusunu almadığın da çok huysuz oluyor.. neyse 4- 5 gibi kalkıyor. Akşam 7 bucuk gibi tekrar ystiriyorum. 8 buçuk da kalkıyor.. gece uykusuna 12 gibi geçiyor ama gece uyanmiyordu ya da uyansa bile mama içip geri uyuyordu. .3 gündür aynı düzende devam ediyoruz.. gece yatiriyorum 12 de sıkıntı yok ama saat 3 e doğru kalkıyor kurulu saat gibi gözler kapalı ağlıyor. . Pispisliyorum uyuyor ben yerime yatınca bi 5 dk sonra geri uyanıyor. . Dış e yoruyorum öncekiler de böyle olmuştu ama bu kadar değildi.. valla anlam veremiyorum huysuz hep kucak istiyor şu üç gündür hiç bir şey den keyif almıyor. . Kafayı yiycem 3 ay kolik yasamisim zaten tahammülum yok ağlamasına.. sinir basıyor. . Oturmuyor hala istemiyor.. yürütece koyuyorum duruyor öyle bi süre sonra ağlıyor kullanmıyor şaşırdım ne yapacağı mi valla.. bi akıl verin