irem12 İlk dozda hiç bir belirti yaşamadık ama İkinci dozda ateş, hafif ishal, iştahsızlık ve çok huzursuzluk oldu sizlerde yaşadınız mı kaç gün sürdü
queenmom_ irem12 2 menenjit de aynı anda oldu 1. ve 2. dozları yaptırdık 2. de ateşi 38 e çıktı ama doktorumuz 38 buçuk olmadan ateş düşürücü verme dedi vermedim 1 gün ateşli geçti ishal olmadı yarın 3. dozu olucaz 3. ayda başladık biz 3-5-7. aylar olarak planladı doktorumuz
nehirbebek137_ Kacinci ayda basladiniz asiya birde ikisini ayni anda mi yaptirdiniz ayri ayri aylardami
busyag Bizim 7. ayda yapıldı ilk. 2 aşısı da aynı anda vuruldu aşırı zor geçti neredeyse pişman oldum öyle ateşlenince korktum 3 gün ateşli geçti ama toparlaması 1 hafta gibi sürdü. bakalım 2. doz da nasıl olacak inş bünye alıştığı için kolay geçer
irem12 busyag - hafta mı😵💫 bende bu 2. Dozda yaptırdığıma pişman oldum gece sabaha kadar etekledi ishal oldu sürekli kaka yapıyor. İştahı gitti huzursuz