Merhaba güzel anneler, bu konuda eminim yalnız değilimdir. Bebeğimin uykuları neredeyse düzenlidir çok şükür. Ama sorunumuz şu ki; uykusu 2 saatte geliyorsa uykuya kucakta (beşik pozisyonunda) pışpışlayarak geçiriyorum. Çoğu zaman azıcık ağlayıp birden sakinleşip uykuya dalardı. Ama şimdilerde; kucağıma alır almaz ağlamaya başlıyor kıpkırmızı oluyor. Tamam uyuma diyorum hani uykusu gelmediyse diye ama uykusu var uyumak istiyor. Anlayamıyorum nerede yanlış yaptığımı. Çok üzülüyorum onu öyle ağlarken görünce. Muhtemelen yatarak uyumak istemiyor. Çünkü çok zor da kaldığım vakit; anakucağına alıp odanın içinde yürüyerek uyutuyordum onu istiyor olabilir. Ama o da belimi ağrıtıyor ve ona alışsın istemiyorum.
Bu konudan muzdarip olanlar, çözüme kavuşturanlar; güzel anneler tavsiyelerinize açığım. 🙏🏻
Bebeğim 5 buçuk aylık bu arada.