Ya hep kazalar oluyor ne gerek var birde sadece 10 dakika koyuyorum diyorlar tamam da 10 dakika da zaten ne yapabilirsin ki ne gerek var ? Oğlum 7 aylık oldu yürüdü yürüyecek her yere tırmanıyor tutup kalkıyor hiçte kullanmıyorum, kizimda da kullanmamıştım o anca otururdu yaşında yürüdü mesela . Bu bahsettiğiniz şeyler çocuktan çocuğa değişiyor. Birde refleks olarak basıyor çocuklar yürüteçte size ondan daha iyi basıyor gibi görünüyordur.