Kızlar 15 kasımda doğum yaptım ve ilk bir ay geceleri alarm kurup uyandırıp emzirdim 30 günden sonra artık ben uyandirmiyorum kendi uyanıyor ve çok uzun uyuyor 4 saat hatta bazen 5 saat uyanmadan uyuduğu oluyor geceleri acıkıyor mu acaba gelişiminde bi problem olur mu emzirmiyorum diye uyandırmalı miyim siz neler yapiyordunuz