Bebeği geç aylarda çiğnemeyi öğrenmiş anneler ne zaman öğrendi 19 aylık hala bilmiyor eline ne versem reddediyor asla tutmuyor öğürüyor lapa şeyler yiyor pütürlü versem tükürüyor bi doktora falan göstermek mi lazım nasıl olacak hiç bir fikrim yok yardımcı olun lütfen etrafımda kimsem de yok danışacağım kendimi suçlu hissediyorum bu konuda 5 6 aylıkken eline alır bişeyleri yerdi ek gıda sürecince tam annem vefat etti üzüntüden sitresten çocukla ilgilenemedim çok fazla eline verip yemesini beklemektense blender kullandım o süreçte daha hızlı olsun diye benim öyle yapmamın sonucu böyle oldu kendimde hata var ama tekrar napcam nasıl alışır ne doktoruna gideceğim hiç bilmiyorum çok üzülüyorum