
Merhaba anneler, kızım 14 aylık , küçükken de göğüslerinde biraz büyüklük olduğunu fakr etmiştim, doktor daha küçük henüz bakamayız demişdi, son zamanlar yine dikkatimi çekti sol göğsü daha büyük, acaba bu normal bir durummu ,böyle bişey yaşayan oldumu hiç?