zeyn_11 7 aylık bebeğim var ve 40 45 paket sağılmış süt var, süt kardeş de bulamadım o zamanlar. Sütleri ne yapmalıyım
defnemiraybebek zeyn_11 süt kardeşlik saten çok araştırılması gerekiyor bence kalan sütlerle krem yapabilir ya da en basiti süt banyosu yaptırabilirsiniz ben bebeğimde kalan sütlerle süt banyosu yaptırdım
Hayat123456789 zeyn_11 daha küçük canım bı yere gideken lazım olabilir yada hastalık halinde sen dinlenirken eşin verebilir sütleri
arasardaannesi zeyn_11 dondurulmuş sütler en fazla 3 ay saklanıyo sonra çöp onun tarıhıne göre bakın gecmısse zaman dökün
Hayat123456789 zeyn_11 alıştırma bardağına koyup verebilirsin yada normal caybardagindan yavaş yavaş icirebilirisn