Kızlar benim ecelsiz günden beri bayağı diş ağrım oldu, dün 1 sağlık ocağı, 1′de hastaneye gittim ağrıdan öldüm, hastanenin verdiği ilacı kullandım, sabah yanağım şişmişti, doktor da dişin enfeskiyon kapmış dedi zaten, şişmesi normal mi yani biraz da korkuyorum, zaten hastaneye gidicem normal mi diye baktırıcam.