babylight offf ağır geçirmiş biri olarak söyleyebilirim ki çok zor çok doğumdan 2 ay sonra geçirdim 4 gün aciller de süründüm ilaç verip yolladılar ilaçlar da pek kar etmedi 4.gece nefessiz kalmıştım gittiğim de artık onlar ne yaptıysa ne ettiyse öyle geçti Allah düşmanın başına vermesin duş almanız biraz rahatlatır sizi bir de aloe Vera benim suratım da bile dökmüştü kabarıyor sönüyordu ve iyileştikten sonra etlerim mos mor du zamanla ilaçları düzenli kullanınca geçti öyle bir görüntü olursa da korkmayın