Aysegulss Merve4466 kızıma 4 aylık olunca aldım bebeyatmaz doktorum da önermişti. Çok kolay desteksiz oturmaya başladı onun sayesinde. Daha önce hiç kötü şeylere yol açabileceğini duymamıştım. Kızımda da bir zararını görmedim