Cevap olarak “Ben kendim gelip almak istiyorum” yaz 😂 Doğruysa Türkiye’nin diğer ucunda da olsa gider alırım. Hem gezmiş olurum hemde telefon çok daha ucuza gelmiş olur 😂 Sakın para gönderme dolandırıcı olduğu çok belli. 14 pro max yolluyor ama 550 ₺ kargo ücretini sana ödetiyor saçmalığa bak. Benim arkadaşım çok ünlü bi hesap çekilişinden iPhone kazandı hiç bir ücret talep etmeden gönderdiler.