rabialin larinmrn anne karnında his ediyor hala emzirmek için kaldırın ama siz 2 aydan sonra düzeliyor bizim ki aşıdan sonra açıldı
26102023 3-4 aylık oluncada bebeğim uyanmıyor diye sitem etmeye başlıyorsunuz.Sizde bol bol uyuyun bence 😢