Merhabalar yaşayan var mı bu aylarda çok skntli gecelri özellikle.
Dilek3736 benim bebeğim 6 aylık 1 aydır yaşıyoruz harap oldum
Dilek3736 odadan çıktığım an ağlıyor 😫
Dilek3736 13 aylık hala bitmedi kapıdan çıktığım an huzursuzlaşır
minnik çok zor bir dönem ya ne gecemiz belli ne gunduzumuz😔