Herkese merhaba. Kaynanam geçen salı kasık fıtığından ameliyat oldu. Doktor bir hafta sağa sola donmeden sırt üstü yatmasını söylemiş. İki tane görümcem var yanı kızları. Hastaneden getirdiler küçük görümcem bi daha uğramadı sadece arıyor bana akıl veriyor söyle yap boyle yap. Büyük ablam arada akşamları geliyor. Biz altlı üstlü kalıyoruz kaynanalarla. 16 aylık kızım var beni cok yoruyor bide üstüne kaynanamın bakımı da üzerime kaldı kızları gelip ilgilenmiyor bile. Yanı diyeceğim o ki sizlerden kendinizden veya yakınlarınızdan bu ameliyatı olanlar var mi ? Kaynana ve kayınbabanın ağzına bakarsak birdaha hic bir iş yapmayacak bir kilo bile kaldırmayacak en az 6 ay cok dikkatli olması gerekirmiş sizinde basinizdan geçtiyse eğer fikir almak istiyorum gerçekten boyle mi olması gerekiyor diye..?