Merhaba, bebeğim 1 aylık ve 2 gündür biogaia kullanıyoruz. Ne zaman bebeğime bu ilacı versem huzursuzluk başlıyor, ağlama nöbetleri, mideden gelen sesler gibi. Memeyi bile tutarken çok sinirleniyor. Doktor 1 haftada anca etki gösterir diyor. Bu durumu yaşayan var mı?