Kızlar eşim kalbinde çarpıntı var diye acile gitmişti ekg çekildi. Kağıda dal blok yazılmış kardiyolojiye yönlendirmiş. Bilgi sahibi olan var mı aranızda. Canımız sıkıldı ne olabilir bu eşim özellikle çok takıldı. Dr a da gidecek zaten ama yine de bilen başına gelen varsa belki içi rahatlar