canbg Ekim’de doğum yaptım ve doğum anında tuplerimi baglattim kasim Aralıkda düzenli oldm dahada olmadım baglattima rağmen iki kre test yaptm 15 gün gecikince hatta test ypatm die eşimle papaz olduk neden baglattin o zman vs die çıkmadı bsey sora doktoruma yazdm aşırı rahatsz ediyor olamamk sisiknlik gerginlik yapıyor oda emzirdin icn duzensz ve geçikme olur ddi ekstra mama da veriyorm ama soncda emziriyorumda yani her gün bekliyorm olucam die çok doğumdan hemen sora oldum iki kre düzenli gecince korktm piskolojkmen yani tek deglsn bu konuda