Selin40 Bebeğim 10 aylik ve hala emekleme yok bazen geri geri gelior ben ayakta tutunca yürüyor bazen koltuk kenarda bile kendi duruyor ama napablirjm emeklemiyor etmiyor
sinoli Selin40 Emeklemeden yürüyebiliyor arkadaşımın oğlu öyleydi emekleme büyüme aşaması değildir diye biliyorum o yüzden sorun değil sıkıntı yapmayın benim kızımda yürümüyor mesela 14 aylık koşacak direk galiba😅
Ytrsukrbck06 Selin40 benim kızım yaşına girdi öyle emekledi desem 1 ay sonrada yürümeye başladı tuhaf bir şekilde 😄😄
Didem0101 Selin40 benim kızım da emeklemedi yerde sürünüyor geri geri gidiyordu heralde emeklemeyecek dedik aile hekimliğinde tecrübeli çok iyi bir ebemiz var aşılarını yaparken emekliyor mu diye sordu yok dedim boşver kafana takma emeklemez her bebek ayrıca emeklemek gelişimin bir parçası değil rahat ol dedi sonra kızım 10 aylıkken görümcem ve 3 yaşındaki oğlu geldi bize onunla oynamak için çıldıryordu 2 gün bizde kaldılar bir baktık arkasından emekliyor yanına gitmeye çalışıyor demek ki o olmasa hiç emeklemeyecekti😂
Fatmanur41 Selin40 benim oğlumda 10 aylık falandı emekledi şimdide emeklemeye fazla alıştı allahım jet gibi gidiyo emekleyerek ama yürümüyo 13 aylık postu görünce dayanamadım bende isyan edeyim dedim😂
Acemi-annee Bazı çocuklar emeklemeden yürüyor, benim kardeşim bir anda kalkıp yürümüştü. O yüzden içinizi ferah tutun.
Selin40 Acemi-annee AA neguzel maşallah evet endişelenmeye gerek yok özele gitmiştim bugün çocuk için doktr korkma endişelenme dedi bazıları ille emekleyecek degil dedi yürür kimisi dedj
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Emekler annesi, acele etmeyin. Benm oğlumda ilk geri geri gitti, sonra ileri emekledi
derinceren Benimde bebegim.9 bucuk aylik ama ne bir emekleme ne ayakta durma gostergesi hic bisey yapmiyor endiselenmeli miyim bilmiyorum temastan hic hoslanmiyor blw yapmak istedim en basindan beri dokunmak.istemedigi icin alip agzina goturmuyor
Selin40 derinceren onu bilmiyom doktorunuzla.konusun olmazsa Bi şimdi nedesem yalan olur ben cocuk doktrumla konsdm çok şükür hersey normal yanj kimisi hemen emekler kimisi geç kimisi hemen kalkr ayakta yürür dedi
Selin40 Didem0101 ya neguzel herseyde hayır şer var derlr yani boşuna dememişler oda size Bi vesile olmuş iste doktrumla konsdm sıkıntı yok olmaz dedi korkma dedi
AyseAGC Benim oğlum hiç emeklemedi, korktum açıkçası emeklemeden yürüyebilceğini düşünmedim ama 11 aylıkken yürüdü. Şaşırmıştım açıkçası hiç yeri sevmiyordu elimizden tutup yürümek istiyordu dediğim gibi emeklemeden yürüdü.