princees Kızlar kullanan memnun kalan varsa yardımcı olsun lütfen gaz yapmayan kabızlık yapmayan kilo aldıran bebeğim 4 aylık Bebelac gold kullanmaya başladım ama kokusunu beğenmedim taduda kötü normal mi
mervedefneduru Hipp üretici olan bebivita mama var bende burda birinden görüp denedim memnun kaldım kabız falan yapmadı. Bu arada bimde satılıyor
happyy_momm Ben ilk sma aldım gaz yaptı bebelac golda geçtim herhangi bi gaz kabızlık sorunu yaşamadım memnunum
princees happyy_momm sizinde mamajiz hazırlandıktan sonra kokuyor mu acaba böyle ağır bir koku ölmüş balık gibi kokuyor
sifirekran_bolkitap Hıpp combiotic organik aldı benim oğlum İçeriği daha güzel, karbon hidrat ağırlıklı bir mama değil boş şişirmez. 😊 Benim oğlum 6 ay mama aldı koliknolduğu için gazı çoktu zaten ama kabız yada ishal yapmadı.
Esilaninannesi_ Sma optipro deneyebilirsiniz icerigi cok temiz hatta anne sutune en yakin mamalardan biri hemde kabizlik gaz yapmiyor hatta yeni optiprolarda icerisine lif eklendi