Uyumayan anneler mutlaka vardır diye düşünüyorum bebeğim bugün tam 5 aylık her gece saat 11 de uyuturum bu gece de aynısını yaptım fakat 12 gibi uyandı ve sonrası hiç uyumadi sürekli ağlıyor hiç susturamiyoruz gece bu saat oldu hâla ayaktayız ağrısı biseyi vardır diye ilaç da verdim ama banamjsin demiyor baş bqs bağırıyor doktora gitmelimiyim sizce ilk çocuğum bilgi sahibi değilim fazla :(