betmet2018 benım kızımda 43 gunluk geçmeyen hırıktımız vardı devlete gıttım kac kere korkuma grıp dedıler yan yatırıp burun acmayı gosterdi gunde 7 8 kez yapıyordum gecmıyordu en son artık baktık gecmıyor dayanamadım ozele gidelim dedik burda cok ıyı bı doktor var klınık actı kendine hatta ona gittik cocugum grıp degılmıs hırıltısı normal dedi burun acmayı da yan degıl duz olarak yaptı genzi acılmazda hırlar dedı kızımı duz sekilde yatırdı 5 cc doldurdu (ben 4 cc olarak yapıyorum) 1 cc burnuna sıktı yavasta kızım onu yuttu korkma yutsun burdan mideye gider atar dedı sonra diger burna 1 cc her burun arası kızımın yutmasını nefes almasını bekledi cunku genzine kadar gidiyor o sekilde 2 burna 1 cc olarak pay etti kaldırdı sırtına 1 dk vurdu hırıltı kesildi ben sok bu sekilde gunde 6 ya kadar acabılırsın kızın kucuk oldugu ıcın nu yontem işe yararmıs yan yatırmak buyuk bebekler ıcın dedı bende evde 5 gundur o sekilde acıyorum gunde 2 defa hırıltı namına bısey kalmadı Allah o doktordan razı olsun actıktan sonra cekıyorum aspiratörle mukus bı geliyor nasıl bu sekilde deneyin korkmayın hıc birsey olmuyor