Sevda1665
Maalesef 1 yaşından sonra aşırı uyku düzeni bozuldu, birde gurbetteyiz şimdi annemin yanındayım maalesef daha da alt üst oldu.
Şımarıyor ve uyumuyor zar zor uyutuyorum uyutuyorum 2 saat sonra yatağın içinde beni bekliyor oturarak beni görecek öyle uyucak birde 4 veya 5’ten sonra kıvranma seanslarımız.