O dönemler aşırı dökülme çok normal benim de aynı sekildeydi hiç saçım kalmayacak sanmıştım. Ama sonrasında dökülme azalıp normale dönüyor merak etmeyin benim şu an yeni saçlarım bile çıktı çıkmaya devam ediyor. Hem hormonlarn düzelmeye başlamasından hem de ek olarak biberiye yağı kullanmaya başlamıştım o da etki etti sanırım ☺️ ve şampuan olaraktan uzun süredir sadece sarımsak şampuanı kullanıyorum şu an dökülmem neredeyse hiç yok ☺️