Arkadaşlar hem ben gribim hem bebeğime bulaştı ,3 aylığız..
emzirirken maske takıyorum ama bu iyileştirme sürecimi uzatıyor, bebek ve kendim için ne yapabilirim?
İlaç kullanamıyorum redoxon kullan dedi doktor, sizin bildiğiniz şeyler var mı acaba , hep burun akıntısı , öksürük , hapşurma ikimizde de var, çok kötüyüz yardımcı olur musunuz ?
Doktor kontrolümüz çarşamba.. ben sizin önerilerinizi bilmek istedim şimdiden teşekkürler