Merhaba sevgili anneler,bebeğim 9 aylık sallanarak ve emerek uyuyor yarım saatte bir uyanıyordu. bugün uyku eğitimine başladık fakat yine yarım saat 40 dakikada uyanıp çığlık atıyor devamlı sakinleştiremiyorum en az 10 dakika. Bu durumu yaşayan var mı? Eğitim alan anneler lütfen yardımcı olabilir mi normal mi böyle olması? Eğitmenimiz normal olduğunu 3 gün bu şekilde çok tepki vereceğini söylüyor.