Kızlar herkese hayırlı akşamlar kızım 7 ayına giricek 1 güne ve bugun durduk yere öksürüğü başladı evde hastalandı resmen ve suanda baya öksürüyor ne yapmalıyım evde beler yapabilirim doktora götürsem bisey yaparlarmı bilgisi olanlar önerilere açığım