Smrhls Oğlum 3 yaş 7 aylık 17 kilo ayda bir kere hasta oluyor takviye edici bir gıda vesare kullanmıyorum sadece sarımsak bal limon kürü veriyorum iştahı yerinde sizde durumlar nasıl canlarım
SelimZeynep Smrhls mayısta 4 yaş olacak kızım. Normalden çok çok iştahlı bir çocuktu asla yemek secmezdi tavuklu kıyma et bayılırdi şimdi ne yedirecgm şaşıyorum birkaç aydr
Eylulsmom16 Smrhls Haziran da 4 yaş olcak her an bir kriz söz konusu gerçekten yoruldum sağlıklı olsun tabi de o da olmuyor çok sık hastalandı bu ara öksürük hiç geçmiyo tabi kreşe gidiyo bu da etkili
happyymotheroftwo 4 yaş kız annesiyim çoook aşırı hareketli söz laf dinlemiyor hatta bazen inadımıza yapıyor iştah konusu da 3 buçuk yaşındayken bir ara yemiyordu ama şükür şuan yiyor kilomuz 17