Themom_ tmkaya 9 aydır kesintisiz zlynda 4 kullanıyorum emziren anneler için doktorum yazdı 40 kontrolümde , spiral icin 3 ay sonra gel demişti güvenemedim kayıyor falan diye kızım 10 ay 4 günlük hap dışında ekstra korunma yapmıyoruz. 🫶
tmkaya nslhnustnl bebekte ters bi durum oldu mu huzursuzluk vs. Acaba birde doktor önerisi ile mi başladınız?
tmkaya senemtemur aldım ancak bende doktora sormadım hiç kendim eczaneden emzirme döneminde olduğumu söyleyip aldım ona göre verdiler
nslhnustnl tmkaya evet canım doğumdan sonra kontrole gittiğimde yazdı ilacı o günden beri kullanıyorum emziren anneler için uyumlu bi ilaç vermiş baktım içeriğine bebeğimde de hiçbir sorun olmadı hala güzel emiyor maşallah
Candanes tmkaya Cerazette kullanıyorum bir sıkıntı olmadı kilo galan da yapmadı kadın doğum doktoru önermişti
ilkanneligim9 Ben cerazette kullanıyorum 3 aydır doktorum önerdi spiral için 6 ay beklemek gerek dedi beklemek istemedim bende
Minigimbenim Themom_ merhaba doktorum bana da önerdi bunu. Nasıl kullanıyorsunuz? Memnun musunuz? Ek bi korunma yöntemi kullanıyor musunuz ?
Minigimbenim aysebb microgynon ve yasmin kullandım alerji yaptı kaşıntım oldu çok fazla. Doktorum östrojene alerjim olabileceğini söyledi bu hapı önerdi. Emzirmiyorum ama korur ek bi yönteme gerek yok ama her gün mutlaka aynı saat diyerek özellikle vurgulayarak söyledi
Themom_ atlasbabyy Onlar regl olmak için hormonsuz ama kesintisiz kullanımda koruyuculuğu bitmiyor yine koruyor🫶
buseatesch Carezatte kullanıyorum 3 aydır kilo falan yapmadı çoğu doktor hap onermiyor zaten ama emzirmeyi etkilemedigi için kullanıyorum (bir nevi kendi psikoljim icin 2.olursa cildiririm 5aylik kizim daha 😃😃)