ozlemtuncdede annesininkuzusu__ yeğenimde çıkmıştı xabion losyon kullanmış ablam geçirmiş deneyin sizde inşallah geçer
elf966 annesininkuzusu__ daha net görüntü atarmısınız uyuz benek benek şeklinde oluyor yaşamış biri olarak fotoğrafta bütün bir görüntü var sanki
_nidosunannesi_ annesininkuzusu__ bizde uyuzuz kızımda da var ama bu uyuz değil çünkü uyuzun böyle olmuyor görüntüsü sizi geçiştirmişler bence
annesininkuzusu__ İlk egzama denildi krem fln verdiler geçmedi bugün yne gttk uyuz denildi ve losyon verildi ama sürdüm bebeğim aşırı kasiniyi aynı durumu yaşayan varmı ne yapmam lazım
Baranincioztrk_49 Canım Arap sabunu varsa onunla ılık su ile yıka sadece vücudunu bide kıyafetlerini Arap savunurlar yıka hiçbir şeyi kalmaz insallah
Baranincioztrk_49 10 aylik yeğenim annem köyde onunkinede uyuz denildi annem Arap sabunu ile kıyafetlerini elleriyle yıkadı hepsini düzenli sadece vücudunu sabunla yıkadı şükür şuan iyi
Seldaaaaaqaaq Bez bölgesinde çok olurmuş bu illet oraları ne durumda yavrucağın umarım değildir allah yardımcınız olsun
annesininkuzusu__ elf966 bu benek benek deil canm gogsunde bide eklem yerlerde ilk egzama denildi gttm bugün uyuz dediler kasintida uyuymyo napsam blmyrm
pnrlna Umarım en kısa zamanda geçer nasıl pis birşey anlatamam psikolojim bozuldu benim Allah sabır versin en kısa zamanda Allah şifasını gonderir inşallah sizede bizede
durmaz annesininkuzusu__ alerji canım bu aynısı bizde de var 7 aylığız alerjiye gidin eklem yerlerş bu şekilde egzema alerji olduğu için olan bişey yediği bişeye büyük ihtimalle
elf966 annesininkuzusu__ inşaallah uyuz değildir rabbim şifa versin aleo vera bitkiniz var ise önce küçük bir yere test edip herhangi bir alerji yapmadığından emin olup sürebilirsiniz kaşıntı rahatlatır ve yarayı tedavi eder ve eğer çevreniz bildiğiniz nem testi yapan aktar var ise nem testi vermenizi öneririm uyuz yada ne ise rahatsızlığı söylüyorlar ve tedavi başlatılıyor benim oğlumda 1 yaşındayken uyuz olmuştuk elhamdulillah geçti