Baranincioztrk_49 Kızlar KB özür dileyerek soruyorum benim vajinalde çok kaşıntım vardı doktor fitil yazdı bu sefer karın ağrısı oluyor kullanırken bu durumu yaşayan varmi ?
kusay1811 Baranincioztrk_49 mantardan ve iltihaptan kaşıntı olur büyük ihtimal bunlardan biri ağrı yapıyordur ilerlemiştir tekrar bir doktora görünün derim
Baranincioztrk_49 Aslında idrar talili de istemedi muanede etmedi sadece filit yazdı akintiyi önler kaşıntin olmaz dedi anlamadım ki başka doktorası gitsem acaba