mematiii Merhaba hanımlar bebeğimin dişi çıktı ve emerken ısırıyor.Bunun için ne yapıyorsunuz acıyı nasıl hafifletirim.Kornuması için göğse birşey takmam gerekiyor mu? İnanın hiçbir fikrim yok bilen varsa yazarsa sevinirim.
tombikinannesi mematiii benimkide yapıyodu ısırdığı an hayır annecim meme ısırılmaz dedim kapattım memeyi sonra bıraktı yapmayı anlıyolar konuşun bu şekilde sizde ve kapatın memeyi anlasın ki ısırınca meme gidiyo 🤭😂
tubasd mematiii ısırmak için değilde kaşımak için yapıyor olabilir belki yeni diş geliyordur ve evet 8 aylikta olsa anlar hayır açıyor diyin devam ederse kapatın memeyi bir süre sonra emzirin çok yüksek seste tepkiler vermeyin ki oyuna cevirmesin bu olayı
yyavrukuss tombikinannesi benimki de 7 aylık ve anlıyor yapmıyor ama en son doyuyor ta emme işi bitince sıkıp bırakıyor sanki işim bitti der gibi 😄😄