Buket57 kaçamak olmazsa ne anlamı var. Yemesek zaten tığ gibi olurduk😁 ben de diyetteyim öğlen 1 saat deli gibi kardiyo yaptım, sonuç kahve içmeye diye çıktığım bu yolda bir anda brownie beliriverdi yanımda😂
Ha şu var ben şimdi bu brownieyi yedim, akşam çocuklar uyuyunca spor yapıp yakcam🤷🏻♀️
Denge🥲