Merhaba hanımlar, bakıcım işi bırakma kararı aldı oğlum henüz 21 aylık ben çalışan bir anneyim 6 aylıktan beri aynı bakıcı ablamız kendi evimde oğluma bakıyor ve oğlum ona çok alıştı evin bir üyesi gibi. Bugün bakıcımızın işi bırakmak istediğini öğrendim ve öğrendiğimden beri sürekli bunu düşünüyorum ne yapabilirim diye. Sizce 2 yaşını doldurunca kreşe mi vermeli yoksa yeni bir bakıcı bulup 1 yıl daha evimde mi baktırmalıyım ? Çok kararsızım lütfen deneyimlerinizi benimle paylaşabilir misiniz ? Kreş konusunda endişelerim var yeni bir bakıcı konusunda da öyle keza.