Evinalin Selam kizlar joie litetrax s kullanan var mı acaba onu almayı düşünüyorum ama çok kararsız kaldım joie markadan uzak durun yazanlar olmuş kullanan varsa yazabilir mi rica etsem
kimbumadam Evinalin stok olmadığı için alamamıştım. Chrome kullanıyorum bir düşük modeli Ağır olduğu için ebeveynler tercih etmiyor bence Onun haricinde eksisi yok canım
Neslimmmmm Evinalin 5 yıldır kullanıyorum çokta memnunum taş gibi.Önerip alanlarda gayet memnun.litetrax 3 modelini kullanıyoum bende. ikinci çocuğumu büyütüyorum bu arada
devrim_gnl Evinalin bnde joie aldım sanki fazla sallanıyor gibi. İlk bebeğim ve daha iki defa dışarı çıkabildm. Onun dışında dönüşleri hafifliği güzel
Brcbrl Ben litetrax kullanıyorum aşırı memnunum aşırı konforlu bizim bütün kullandığımız ürünler Joie gönül rahatlığıyla kullanıyorum hepsi çok kaliteli ve çok sağlam 👍🏻