Smrhls önce zeynep hanıma gidiyordum ben çok tatlı bi doktor kendisi ama çok hastası var randevular genelde dolu oluyordu birde telefon numarası paylaşmıyordu sanırım öyle hatırlıyorum daha sonraları ali beye gittim hep gayet memnun kaldım kendisi gece doktoru doğumumu o gerçekleştirdi